Το houseoftoys.gr προσφέρει τους εξής τρόπου αποστολής:
Για αποστολές εντός Λεκανοπεδίου η εξυπηρέτηση γίνεται από τον ιδιόκτητο στόλο μας εντός 24 ωρών αφού προηγηθεί συνεννόηση με τον παραλήπτη.
Για αποστολές σε όλη την Eλλάδα συνεργαζόμαστε με την εταιρεία ACS Courier & Courier Center.
Η παράδοση διαρκεί κατά κανόνα 1-3 εργάσιμες μέρες, ανάλογα με την τοποθεσία παράδοσης
*Ο χρόνος παράδοσης είναι ενδεικτικός, αφορά εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία αναχώρησης από την Αθήνα και μπορεί να διαφοροποιηθεί ανάλογα με τις συνθήκες.
Εάν κάποιο προϊόν δεν υπάρχει άμεσα διαθέσιμο, ενημερώνεστε μέσω e-mail ή τηλεφωνικά από εκπρόσωπο του Houseoftoys.gr και κατόπιν συνεννοήσεως, επεξεργαζόμαστε την παραγγελία σας.
Υπάρχει η δυνάτοτητα παράδοσης εντός λεκανοπεδίου σε 24 ώρες, έπειτα από τηλεφωνική συνεννόση με τον υπεύθυνο της ομάδας διακίνησης του House of Toys.
Πιθανές πρόσθετες χρέωσεις
Το εφάπαξ κόστος διαχείρισης αντικαταβολών ανέρχεται στα 2,00 € (παράδοση από courier) ή 3,00 € (παράδοση από μεταφορική), είναι κάτι που δεν μπορεί να αποφευχθεί, και είναι κόστος από τις εταιρείες μεταφοράς δεμάτων, ανεξάρτητα του ύψους της παραγγελίας.
Σε περίπτωση που επιθυμείτε παράδοση Σάββατο θα πρέπει να το δηλώσετε κατά τη διάρκεια της παραγγελίας σας. Η χρέωση για παράδοση Σάββατο είναι 6,00 €
Σε περίπτωση που επιθυμείτε παράδοση σε συγκεκριμένη ώρα επιβαρύνεστε με το ποσό των 6,00 €
Αποστολή με μεταφορική εταιρεία για ογκώδη προϊόντα
Ορισμένα από τα παιχνίδια μας έχουν μεγάλο όγκο(ογκομετρικό βάρος) ή είναι πολύ βαριά (πάνω από 6 κιλά) και η μεταφορά τους (εντός Ελλάδος) ενδέχεται να μη γίνει με courier αλλά με μεταφορική εταιρεία.
Όπως πάντα, θα κάνουμε ό,τι μπορούμε ώστε η παραγγελία σας να έρθει όσο το δυνατόν πιο γρήγορα αλλά θα πρέπει να έχετε υπόψη σας ότι:
Όλες οι παραδόσεις γίνονται είτε επί του πεζοδρομίου από μεταφορική που επιλέγουμε ανάλογα με την περιοχή σας , είτε με παραλαβή από την έδρα της μεταφορικής σε δυσπρόσιτους προορισμούς που βρίσκονται 10χλμ. και πάνω από τον αστικό ιστό.
Η παράδοση γίνεται σε 2-5 εργάσιμες στην Ηπειρωτική Ελλάδα και σε 5-10 εργάσιμες στη Νησιωτική Ελλάδα ή σε δυσπρόσιτους προορισμούς από την ημερομηνία αποστολής.
Όσα προϊόντα έχουν χρεώσιμο όγκο, κατά την ολοκλήρωση τις παραγγελίας βλέπετε το ακριβές κόστος μεταφορικών.
Οπότε η επιπλέον χρέωση, εφόσον υπάρχει, προστίθεται στο συνολικό κόστος και την βλέπετε και κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας αναλυτικά. Σε κάθε περίπτωση αν το κόστος είναι μεγαλύτερο απ΄αυτό που εμφανίζει στο καλάθι σας λόγω ογκομέτρησης θα ενημερώνεστε τηλεφωνικά πριν στείλουμε την παραγγελία σας.
Παραλαβή από το Κατάστημα
Έχετε την δυνατότητα να παραλάβετε την παραγγελία σας άμεσα απευθείας από το κατάστημά μας Δημητρακοπούλου 10 στον Κορυδαλλό, ανεξαρτήτως τρόπου πληρωμής εντός 7 ημερών.
Σημείωση: Παρακαλούμε μην προσέλθετε στο κατάστημα αν πρώτα δεν σας ενημερώσουμε πως είναι έτοιμη η παραγγελία σας.
Οι παραπάνω χρεώσεις περιλαμβάνουν ασφάλιση μεταφοράς εμπορευμάτων και έξοδα συσκευασίας όπου επιβάλλεται.
Όλες οι παραπάνω τιμές περιλαμβάνουν ΦΠΑ 24%
Χρόνος επεξεργασίας της παραγγελίας
Χρόνος επεξεργασίας της παραγγελία είναι ο χρόνος που απαιτείτε για να ετοιμαστεί η παραγγελία, να συσκευαστεί και να τιμολογηθεί ώστε να είναι έτοιμη προς αποστολή. Ο μέσος χρόνος επεξεργασίας της παραγγελίας είναι 1-2 εργάσιμες αν όλα τα προϊόντα είναι διαθέσιμα στο κατάστημα που επεξεργάζεται την παραγγελία. Διαφορετικά είναι 2-4 εργάσιμες. Οι παραπάνω χρόνοι μπορεί να αυξηθούν ανάλογα με τον όγκο τον παραγγελιών, αλλά και τις καθυστερήσεις που μπορεί να έχουν οι μεταφορικές εταιρίες. Ενδεικτικά οι παραγγελίες που μπαίνουν πριν από τις 12:00 καθημερινές σε περίοδο κανονικής κίνησης ετοιμάζονται και αποστέλλονται αυθημερόν.
Για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνηση, καλέστε μας στο τηλέφωνο:
Καθυστέρηση Παραγγελίας
Η τυχόν καθυστέρηση της παραγγελίας σας μπορεί να οφείλεται σε έναν από τους παρακάτω λόγους:
- Ο προμηθευτής καθυστέρησε να στείλει το προϊόν. Προκειμένου να σας προσφέρουμε ποικιλία και ανταγωνιστικές τιμές παραγγέλλουμε τα προϊόντα μας από μια μεγάλη λίστα προμηθευτών, Ελλήνων και ξένων. Συμβαίνει , όμως πολλές φορές μια παραγγελία να καθυστερήσει στο τελωνείο ή στην μεταφορά του. Σε τέτοιες περιπτώσεις επικοινωνούμε μαζί σας και σας ρωτάμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς το συγκεκριμένο προϊόν ή αντικαθιστώντας το με κάποιο άλλο που θα σας προτείνουμε. Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας.
- Το προϊόν που έχετε παραγγείλει έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο. Στα προϊόντα που διατίθενται μέσα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα πολλές φορές παρατηρείται το φαινόμενο κάποιος προμηθευτής να ανακοινώσει απροειδοποίητα ότι καταργεί κάποια προϊόντα. Και σε αυτή την περίπτωση άνθρωπος της εταιρίας μας θα επικοινωνήσει μαζί σας, προκειμένου να σας δώσει εναλλακτικές λύσεις.
- Όταν συμβαίνουν ακραία καιρικά φαινόμενα ή απεργίες και γενικά σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας που επηρεάζουν την ομαλή μεταφορά και παράδοση.
- Σε περιόδους αιχμής (π.χ Χριστούγεννα, Πάσχα, Απόκριες).
- Τέλος, σε κάθε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επικοινωνία μαζί σας (τηλεφωνικά ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου) για την αντιμετώπιση τυχόν προβλημάτων , σχετικά με την παραγγελία σας ή με την πληρωμή της . Για παράδειγμα όταν τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.
Το houseoftoys.gr μπορεί να αντικαταστήσει ένα προϊόν που παραλάβατε το οποίο είναι ελαττωματικό από τον κατασκευαστή του κατά την κρίση του. Πρέπει ο πελάτης να μας ενημερώσει εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή. Τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος στην έδρα μας βαρύνουν αποκλειστικά εσάς αρχικά, και εφόσον αποδειχθεί ότι είναι όντως ελλατωματικό ,παραλαμβάνετε νέο προϊόν με όλα τα έξοδα αποστολής να βαραίνουν αποκλειστικά εμάς.
Σε περίπτωση λάθος παραγγελίας του πελάτη, συνετό θα ήταν να υπάρξει τηλεφωνική επικοινωνία, προκειμένου να αντικατασταθεί το προϊόν. Σε αυτή τη περίπτωση τα έξοδα θα πρέπει να βαρύνουν τον πελάτη. Δεν θα μπορέσουν να γίνουν δεκτές επιστροφές σε προϊόντα που δεν κρατούνται στο απόθεμά μας, και έρχονται κατόπιν ειδικής παραγγελίας για τον πελάτη.
Σε περίπτωση λάθους αποστολής του houseoftoys.gr ή του προμηθευτή του σχετικά με ένα προϊόν το οποίο εστάλει επικοινωνήστε ΑΜΕΣΑ μαζί μας και ΜΗΝ προσπαθήσετε να το τροποποιήσετε/αλλάξετε καθώς ΔΕΝ θα μπορεί να γίνει επιστροφή
Ακόμα και αν φαίνεται οτι ένα προϊόν δεν λειτουργεί, ενημερώστε μας και ΜΗΝ κάνετε καμία κίνηση επισκευής. Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο στην εργοστασιακή συσκευασία και κατάσταση, ακόμα και εάν πρόκειται για λάθος του houseoftoys στην αποστολή, καθώς προϊόν που έχει τροποποιηθεί δεν γίνεται αποδεκτό επιστροφής και στον κατασκευαστή/προμηθευτή.
Επιστροφές δεν γίνονται δεκτές σε βιβλία, μπαταρίες